MENU

Ruilen en retourneren


Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan kun je het product onder bepaalde voorwaarden ruilen of terugsturen. Je kunt je annulering of retournering hier aanmelden.


Online aankoop

Volgens de wet "Koop op Afstand" kun je jouw online bestelling kosteloos ontbinden binnen 14 dagen nadat jij of een door jou aangewezen derde het product heeft ontvangen. 

- Het product zit voor zover als mogelijk nog in de originele en verpakking. Je mag het product slechts beoordelen en proberen, zoals je een product in een fysieke winkel ook mag beoordelen. Beddengoed hoeft bijvoorbeeld niet uit de verpakking te worden gehaald en een matras of topdekmatras mag geprobeerd worden, mits de plasticbeschermhoes niet wordt verwijderd. Dit laatste kan als verzegeling* gelden.

- Ga je verder dan hetgeen wettelijk mag, dan kunnen wij daarvoor waardevermindering in rekening brengen bij het terugstorten van het bedrag.

- Het product is niet speciaal voor jou aangepast. Maatwerk is namelijk uitgezonderd van het herroepingsrecht. Dat houdt in dat indien wij een product aanpassen aan wensen en specificaties door jou opgegeven, dan kan het product niet geretourneerd worden.

- *Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verzegeling is verbroken, zijn ook uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel verzegelde producten kunnen dus worden geretourneerd, indien er sprake is van deze productcategorie.

Wil je jouw bestelling annuleren?

Wij verzoeken je om binnen de genoemde 14 dagen het herroepingsformulier in te vullen of om gebruik te maken van het modelformulier. Het modelformulier kun je ingevuld naar ons mailen. Je ontvangt een bevestiging van deze aanvraag op het e-mailadres wat je bij het plaatsen van de order hebt opgegeven of op het e-mailadres zoals vermeld op het modelformulier. 

Onze Klantenservice neemt vervolgens contact met je op om de retourprocedure verder uit te leggen.

Beddenreus
t.a.v. Retouren
Linie 27
5405 AR UDEN

Kosteloos terugsturen van je online bestelling 

Is je online bestelling bezorgd door Beddenreus?

Beddenreus is altijd op zoek naar de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Dit geldt ook voor de bezorging van jouw nieuwe aankoop. Daarom laat Beddenreus alle grote bestellingen bezorgen door de ervaren bezorgers van Beter Bed.

De bezorgers halen het product zo snel mogelijk bij je op. Dit werkt als volgt:

  • Bel onze Klantenservice of vul het formulier in. Zorg dat je je ordernummer bij de hand hebt.
  • Onze medewerker helpt je om de juiste stappen te doorlopen.
  • Op het afgesproken tijdstip halen de bezorgers het product gratis bij je op.
  • Je ontvangt het totale aankoopbedrag terug. Wij storten dit binnen veertien dagen na ontbinding van de aankoop op je rekening.



Is je online bestelling bezorgd door PostNL?

Doe het retourformulier bij het pakket en stuur het kosteloos terug naar Beddenreus. Gebruik hiervoor het antwoordnummer. Graag terugsturen binnen 14 dagen nadat je contact met ons op hebt genomen en je het formulier hebt ontvangen. Graag terugsturen binnen 14 dagen nadat je contact met ons op hebt genomen en je het formulier hebt ontvangen.:

  • Bel onze Klantenservice of vul het formulier in. Zorg dat je je ordernummer bij de hand hebt.
  • Onze medewerker helpt je om de juiste stappen te doorlopen.
  • Vervolgens ontvang je een retourformulier per e-mail.
  • Doe het retourformulier bij het pakket en stuur het kosteloos terug naar Beddenreus. Gebruik hiervoor het antwoordnummer.
  • Zodra wij het product ontvangen, krijg je het totale aankoopbedrag terug. Wij storten dit binnen veertien dagen na ontbinding van de aankoop op je rekening.

Het is ook mogelijk om in afwijking van bovenstaande zelf een product retour te sturen. Dan zijn de retourkosten voor jouw eigen rekening. 

Je krijgt in alle gevallen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen veertien dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je herroeping, alle reeds betaalde bedragen terugbetaald (inclusief verzendkosten heenzending), via dezelfde betaalwijze als die je hebt gebruikt om te betalen. Wij mogen wachten met terugbetalen, totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat de producten geretourneerd zijn.