Bezorging door Beter Bed

Bezorging door Beter Bed

Terug naar overzicht

Bezorging door Beter Bed

Bestellingen worden bezorgd op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Zó weet je hoe laat je je bestelling kunt verwachten:

  • Bij je winkelaankoop vertellen we je meteen de verwachte bezorgdatum van je bestelling. Deze staat ook op de aankoopovereenkomst.
  • Koop je online, dan kun je in de laatste stap van je bestelling een levertdatum kiezen. De bezorgdatum wordt vervolgens in de bevestigingsmail nogmaals vermeld.
  • Een week voor de verwachte bezorgdatum ontvang je van ons een herinneringsmail. Hierin staat nogmaals de geplande bezorgdatum.
  • Eén werkdag voor de bezorgdatum is bekend tussen welke tijdstippen je bestelling bezorgd wordt. Je ontvangt dan een sms met het tijdvak waarin je bestelling bij je bezorgd wordt. Deze vind je tevens in de orderstatus.
    Let op: dit is slechts een indicatie. Mede door de drukte op de wegen is het onmogelijk om precies te zeggen hoe laat de bezorgers bij je aanbellen. Daarom vermelden wij een tijdvak van drie uur waarin je ons kunt verwachten.
  • Op de dag van bezorging bellen onze bezorgers je 10 tot 30 minuten voor het exacte levermoment.
  • Diverse (online) bestellingen worden geleverd door PostNL, zoals gerolde matrassen, dekbedden, kussens, dekbedovertrekken, hoeslakens en moltons.

Je bestelling in ontvangst nemen

De bezorgers zetten je producten meteen in de goede ruimte. Wel zo makkelijk voor jou! Hiervoor rekenen ze wel op een vrije doorloop. Gaat het om grote producten? Zorg dan dat de route of het trappengat vrij is en haal kwetsbare spullen, fotolijstjes en andere accessoires tijdelijk weg. Zo weten we zeker dat er niets beschadigd.

Ben je onverhoopt niet thuis op het moment dat onze bezorgers voor de deur staan? Dan vragen we je om een nieuwe afspraak in te plannen op een moment dat je wel thuis bent. 

Deze site is beschermd tegen robots. Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing