Antwoord op de meestgestelde vragen

Vraag maar raak! Hieronder vind je alvast héél veel antwoorden. Hier staan namelijk de vragen die onze klanten het meest stellen. Kijk daarom eerst maar eens of het antwoord dat jij zoekt hier misschien al tussen staat. Liever bellen? Geen probleem! Je wordt automatisch verbonden met de dichtstbijzijnde winkel.

Klantenservice

Als je telefonisch contact met ons opneemt, word je automatisch verbonden met de dichtstbijzijnde Beddenreus winkel. Bekijk hier de actuele openingstijden.

Onze winkels verzorgen zelf de klantenservice. Je kunt contact opnemen met de Beddenreus-winkel bij jou in de buurt. Dit kan telefonisch of via het contactformulier – we reageren zo snel mogelijk.

Liever direct bellen? Bel dan naar (0413 – 33 89 44). Je wordt automatisch doorverbonden met de dichtstbijzijnde winkel.

Neem contact op

Levertijd en bezorging

Hoeveel nachtjes slapen het precies duurt hangt af van je productkeuze. Gangbare maten zijn bij ons op voorraad. Producten in minder gangbare maten worden speciaal voor jou besteld. Wanneer je jouw bestelling plaatst, zie je ook de levertijd staan. Status van je bestelling en de verwachte leverdatum volgen? Check check dubbelcheck hier!  

Bezorging door eigen bezorgers?
Dan ontvang je één werkdag voor levering een sms met een schatting van het tijdstip van onze komst en kun je deze online terugvinden.
Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Dat kan hier. Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze tijd via e-mail. Tot slot belt onze bezorger je altijd 10 tot 30 minuten voor de levering op, om te laten weten hoe laat hij bij je voor de deur staat.

Bezorging door een externe partij zoals PostNL?
Dan ontvang je binnen twee werkdagen na je bestelling een Track & Trace code waarmee je je order kan volgen. Je kunt dan niet via onze website je orderstatus bekijken.

Wordt je bestelling geleverd via onze eigen bezorgdienst of via Extra@Home? Dan bedragen de bezorgkosten 49,95 euro. Deze standaardlevering is tot aan de drempel. Wil je dat je bestelling in de slaapkamer wordt geplaatst? Kies dan voor de extra service ‘slaapkamerlevering’. Deze kost 20 euro extra bovenop de standaard bezorgkosten. Je kunt deze service direct bij aankoop in de winkel toevoegen of bij de bezorging aan de bezorgers doorgeven.

Voor kleinere pakketten, zoals dekbedovertrekken en kussens, maken we gebruik van PostNL. Bij een bestelwaarde onder de 50 euro betaal je 5,95 euro verzendkosten. Bestel je voor 50 euro of meer, dan is de bezorging gratis.

Bekijk meer over bezorgkosten

Standaard leveren wij je bed of matras tot aan de drempel. Wil je dat het product in de slaapkamer wordt geplaatst? Dan kun je kiezen voor de extra service slaapkamerlevering. Deze service kost 20 euro extra bovenop de standaard bezorgkosten. Je kunt dit direct in de winkel regelen of bij de bezorging aan onze bezorgers doorgeven.

Je bed zelf niet, maar voor je matras kun je gebruik maken van onze retour- en recycleservice! Je ontvangt dan vooraf een matraszak waar je je oude matras in kunt verpakken. Bij het leveren van je nieuwe matras, voeren onze bezorgers je oude matras meteen af.

Meer over matras retour

Que bueno para ti! Of bedoelde je dat je toch iets dichter bij Nederland woonde dan Spanje? We leveren in heel Nederland en een aantal gebieden in Duitsland. Hoe graag we ook onze talenkennis uit zouden breiden, rijden we niet verder dan dat. Meer over ons bezorggebied.

Betalingsmogelijkheden

Dat mag! Met het Beddenreus Betaalplan. Dit plan is alleen af te sluiten in onze winkels.

Meer over het Beddenreus Betaalplan

Op héél veel manieren! Oké, Monopolygeld dat dan weer niet, maar met het volgende allemaal wel:

Contant (alleen in de winkel)
Pinbetalingen
Mastercard en Visacard
PayPal
iDeal (alleen bij online bestellingen)

Heb je een aanbetaling gedaan en wil je het resterende bedrag per bank betalen? No problem. Maak het restbedrag twee weken voor bezorging over op onze rekening. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.

ABN AMRO 46.29.99.726.
IBAN: NL47ABNA0462999726
Ten name van: Beter Bed B.V.
BIC-code: ABNANL2A

Ja, wel wanneer jouw bestelling door onze eigen bezorgers geleverd wordt. Dan vragen we je zelfs om het resterende bedrag te pinnen. Zo kunnen onze bezorgers veilig over straat, zonder zakken geld. Ook weer beter voor hun rug. Let op: de limiet van het bedrag dat je kunt pinnen verschilt. Informeer hiervoor bij je bank. Is pinnen niet mogelijk? Dan kun je ook betalen met Visacard. 

Wanneer een externe bezorgservice (zoals PostNL) komt dan niet. Dan moet het bedrag namelijk vooraf al betaald zijn. Op je orderbevestiging zie je met welke bezorgservice jouw bestelling komt.

Retourneren

Bestelling retourneren
Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

1. Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. Deze termijn gaat in op de dag waarop jij – of een door jou aangewezen derde die niet de vervoerder is – het product fysiek in bezit krijgt.

Je kunt je retour op twee manieren melden:

Via het online retourformulier van Beddenreus
➤ De snelste en aanbevolen manier om je retour officieel aan te melden.
Via het modelformulier voor herroeping (PDF)
➤ Het gebruik van dit formulier is niet verplicht.
Je melding is op tijd als je deze verstuurt vóór het einde van de herroepingstermijn van 14 dagen.


2. Voorwaarden voor annuleren of retourneren
Zorg ervoor dat het product niet beschadigd is en – voor zover mogelijk – in de originele verpakking zit. Je mag het product alleen gebruiken of testen zoals je dat in een fysieke winkel zou mogen doen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product als je meer hebt gedaan dan nodig is om de aard, kenmerken en werking ervan vast te stellen.
Let op: enkele uitzonderingen op het herroepingsrecht:

Producten die speciaal voor jou zijn aangepast (maatwerk), zoals op maat gemaakte bedden of matrassen. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.

3. Zo retourneer je jouw bestelling
a) Bezorgd via Beddenreus (eigen bezorgdienst)

Vul het online retourformulier in.
Onze klantenservice plant een ophaalmoment met je in.
Op de afgesproken dag halen we het product bij je op.
Kosten voor ophalen: €99,- (verrekend met je terugbetaling).
b) Bezorgd via pakketdienst (bijvoorbeeld PostNL)

Je ontvangt per e-mail retourinstructies.
Vul het bijgevoegde papieren retourformulier in en voeg dit toe aan het pakket.
Plak het retourlabel op de doos en breng het naar een PostNL-punt.
Kosten: €5,95 (verrekend met je terugbetaling).
Bewaar het verzendbewijs goed.


4. Terugbetaling
We betalen je zo snel mogelijk terug – uiterlijk binnen 14 dagen na jouw retourmelding.We mogen wachten met terugbetalen tot we het product hebben ontvangen of jij hebt aangetoond dat je het hebt teruggestuurd (bijvoorbeeld met een verzendbewijs).

Je ontvangt:

Het volledige aankoopbedragInclusief verzendkosten van de heenzending (bij volledige retour) Via dezelfde betaalmethode als je hebt gebruikt (tenzij je uitdrukkelijk hebt ingestemd met een andere methode – hiervoor brengen we geen kosten in rekening) Je dient de producten onverwijld, en in ieder geval binnen 14 dagen na je retourmelding, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je het product verzendt vóór het verstrijken van deze termijn. De directe kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening.

5. Retouradres
Beter Bed Distributiecentrum
De Amert 311
5462 GH Veghel
Nederland

Oeps! Kun je de bestelbevestiging niet meer terugvinden in je mailbox of waren wij aan het slapen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Daar zijn we altijd wakker!

Acties & aanbiedingen

Ja! In onze folder zie je alle lopende acties die zowel online als in de winkel gelden. 

 

Wij hebben gelukkig elke week hele leuke en goede acties die zeer regelmatig wisselen. De acties zijn daarom echt alleen geldig in de afgesproken periodes. Dit geldt ook voor de maten van de artikelen: de acties gelden dus alleen op de artikelen in de aangegeven maten. Ons advies? Houd onze aanbiedingen goed in te gaten en mis niets!

First een paar vragen voor jou:

1. Check je spelling, heb je de code echt precies hetzelfde overgenomen?

2. Valt het product inderdaad onder de korting? (uitzonderingen kun je vinden op de aanbiedingenpagina)

3. Is de kortingscode nog wel geldig?

4. Heb je al een kortingscode ingevoerd? Je kunt per bestelling slechts 1 kortingscode verzilveren

5. Is de waarde van de code hoger dan het bestelbedrag? Voeg dan nog wat producten toe om gelijk te komen met de waarde van de code.

Antwoord je op bovenstaande vragen allemaal ja? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Bofkont, lekkere deal heb je daar te pakken! (Soms hebben we zelfs 1+2 gratis deals). Maar ook een goede vraag. De korting wordt in de winkelmand verrekend met 50% bij 1+1 gratis en 66,7% bij 1+2 gratis. Zorg er dus voor dat je het juiste aantal artikelen toevoegt: 2 artikelen bij 1+1 gratis acties en 3 artikelen bij 1+2 gratis.

 

Yes! Wat leuk dat je op de hoogte wil blijven van onze laatste aanbiedingen en advies! Wist je dat we soms ook leuke winacties hebben via de nieuwsbrief? Logisch dus dat je niets wilt missen. 

Ik wil me aanmelden

Wat jammer zeg. Zeker weten? Je ontvangt dan niet meer als eerste onze laatste aanbiedingen. Of wat dacht je van alle leuke winacties die we regelmatig hebben via Instagram en e-mail? Gelukkig kun je je altijd weer aanmelden zodra je spijt krijgt ;-)

Schrijf je hier uit

We begrijpen dat je soms toe bent aan wat extra comfort. Daarom kun je onze Maxi matrassen, Emma One en Essential by Emma matrassen thuis uitproberen. Let op: ieder matras heeft een andere uitprobeergarantie:

Voor meer informatie over de uitprobeergarantie kun je onze klantenservice bereiken.

Winkels

Je bent altijd welkom om te shoppen in onze winkels. Wil je graag vooraf een afspraak maken? Dat is uiteraard ook mogelijk! 

Maak een winkelafspraak

Onze standaard openingstijden zijn van 10.00 tot 18.00 uur. Maar natuurlijk hebben we ook koopavonden en -zondagen. Check altijd even de actuele openingstijden van de winkel bij jouw in de buurt.

Alle Beddenreus winkels

Ja, met Click & Collect kun je je pakketje ophalen op het door jou gewenste tijdstip. Wanneer je online bestelt, bezorgen wij je pakket(je) thuis.

Met Click & Collect kun je je bestelling in de dichtsbijzijnde winkel ophalen. Neem hiervoor contact op met de speciale bestellijn. 

In onze winkels vind je een gevarieerd en zo breed mogelijk aanbod van bedden, boxsprings en andere slaapproducten. Je kunt bij ons de producten zien, maar natuurlijk ook proefliggen op de matrassen en op de bedden en boxsprings. In de winkel staan niet álle producten die je online vindt. Zoveel ruimte hebben we nu ook weer niet! Wil je er zeker van zijn dat je het product wat je op het oog hebt uit kunt proberen? Bel dan even naar de dichtsbijzijnde winkel.

Nope! Want dan zouden we wel héél grote winkels moeten hebben. Beddengoed zoals dekbedden, kussens, hoeslakens, moltons en dekbedovertrekken hebben we vaak op voorraad. Boxsprings, bedden, matrassen en bijmeubelen bestellen we voor je. Je kunt natuurlijk zelf online bestellen of even met de winkel bellen om te vragen op het product op voorraad is.

Ja! Je kunt altijd binnen lopen, maar je kunt ook vooraf een afspraak maken op het door jou gekozen tijdstip. Dan staat er een slaapadviseur voor je klaar.

Maak een afspraak

Oei! Nog steeds je antwoord niet gevonden?

Bel, mail of app onze klantenservice. We helpen je graag!

Deze site is beschermd tegen robots. Google Privacy Statement en Terms of Service zijn van toepassing