Wij doen er alles aan om je de best mogelijke service te bieden. Natuurlijk kan er helaas altijd iets mis gaan. We lossen de klacht graag zo snel mogelijk samen met jou op.
Wij kunnen je het snelst van dienst zijn wanneer je contact opneemt met onze klantenservice. Hiervoor kun je telefonisch contact opnemen via 0413 – 33 89 44 of een e-mail sturen via [email protected]. Heb je een ordernummer? Vermeld deze dan bij de klacht, dan kunnen wij je nog sneller helpen.
Ben je niet tevreden met de oplossing van een van onze medewerkers? Dan kun je per e-mail een klacht indienen via [email protected]. Binnen 14 kalenderdagen geven we je een inhoudelijke reactie.
Is je klacht niet eerder bij ons bekend gemaakt, dan zal één van onze medewerkers deze eerst met je oppakken via de reguliere wegen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Als je vindt dat je klacht niet goed is opgelost, dan kun je terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform.